lördag 13 juni 2015

Lite kallt

Ja på sistone har det varit lite kallt. Vi hade utflykt med jobbet igår till Norrbyskär. Jag köpte mig ett par vantar. Dom är så sköna för att inte tala om färgen. Perfekta nu i sommar. Eller förresten så kanske jag kan spara dom till vintern. 

Vi fick en så bra guidad tur på ön. Så charmig guide. Hon hade mycket anknytning till ön. Hon höll på ganska länge och vi åt lite sent, men när vi kom fick vi en god macka. Hon kom fram efteråt och undrade om hon hållit på för länge. Ja, svarade en, vi blev lite hungriga. Jag blev så upprörd och tyckte det var lite oförskämt. Jag bara, nej, det var helt fantastiskt.
Har jag blivit vuxen nu, eller lite vuxligare?Det kändes så när jag gick in och sa ifrån. Jag är hemskt känslig för sånt där. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina! Väldigt du! J