måndag 24 augusti 2015

Orkar verkligen inte

Det här med att jobba och ta hand om allt här hemma är en sån omöjlig kombination. Tänk alla som är så bra på det här dubbelarbetet. Det är inte jag alls.  Det är så mycket att göra här hemma och så många trötta människor. Jösses. Min man är ledig hela denna vecka, men ändå lagar jag middag. Det här med mat för lite olika koster som vi har här i familjen har blivit lite svårt för honom. Men han har målat fönster. Det är men märks ändå inte. Hur får man ork och tid till allt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är verkligen tufft att få ihop allt utan att falla ihop själv, speciellt vi som har fler än 2 barn och inte så mycket socialt/praktiskt stöd i vardagen. Jag tror jag förstår och vill bekräfta dig i din situation....men likt förbaskat är jag lika hård och fördömande mot mig själv som du.

Maria sa...

Hej
Ändå fint att vi förstår varandra!