torsdag 13 augusti 2015

Sen en tid tillbaka

Ja sen en tid så beställer jag hem varor från Ica som blir hemkörda till dörren. En gång i veckan ungefär. Det tar tid att beställa. Jag fnular på beställningen i flera dagar, lägger till och drar ifrån. Men det är ändå en sån vinst att få det hemkört och packat. Dom packar så bra om man jämför med mig. Jag blir alltid så stressad när jag ska packa så jag lyckas klämma sönder bröd i botten på påsen. Dom packar fint i papperspåsar. Det enda trista är att Coop inte har den här tjänsten. Det är ju våran närmsta affär. I sommar har vi haft uppehåll för vi har varit borta en del så då har det inte känts nödvändigt att fylla kylskåpet och skafferiet. Men nu är det fullt. Jag har fått tillbaka min obehagliga huvudvärk idag. Vad beror den på säger min dotter. Jag säger ålder. Att livet skulle rinna iväg så här. Varje dag just nu så sörjer jag livets snabba framfart. Det är väl inte sörskilt mycket fånga dagen över det, men så är det.

Inga kommentarer: