söndag 6 december 2015

En stulen lista från Onekligen-bloggen

10 x dagens

Dagens bak:  
Dottern ska baka veganska lussekatter och vegansk knäck. Det ser jag framemot att få smaka.
Dagens fynd: 
Tre slickepottar från Ica
Dagens mmm: 
Flickorna som åt från samma tallrik och drack ur samma glas.
Dagens film:
Akuten i London, Kings cross. Så bra sjuksköterska där, Jenn tror jag hon heter.
Dagens googling:
 
Jag har nog inte googlat. Än.
Dagens hejdå: 
Det får bli gårdagens till sonen som åkte till Paris. Tårar.
Dagens triumf: 
Harmonisk middag + att jag hittade ett ljus som jag hade glömt bort var det var jag gömde det.
Dagens sång:
 
Ingen tror jag. Men tjatar att vi ska spela julsånger, men har vi ens en spelare.
Dagens excite: 
Att jag gått igen. Jag har gått så mycket denna vecka så jag undrar om jag fortfarande är samma person.
Dagens spinnande katt: 
Skrållan så klart. Ingen spinner som hon och nu tycker hon visst om oss igen.

Inga kommentarer: