tisdag 4 november 2014

Idag var väl inte min bästa dag

Deppig hela dagen. Sen blev jag ett kort tag hysterisk för jag fick för mig att jag var sjuk, allvarligt sjuk. Hjälp, jag for till sjukhuset med det provet jag inte lämnat in för förkylning satte stopp. Sen så tänkte jag att jag har dom finaste barnen. Att jag fick dom. Vem ville ge mig en sån fantastisk gåva? Så tänkte jag att jag måste kämpa. Men länge idag kände jag mig ensam och ledsen. Och nu är jag också lite rädd. Men sen är jag också lite glad för vi har haft violalektion. Mina minsta. Värsta koncentrationen. Förresten när jag skulle laga middag idag blev jag också så glad. Jag begär inte så mycket mer än det här. Laga lite fisk i ett för litet kök med barn på olika ställen i huset och så mörkret där ute och tacksamheten att man är inne.och så modeoraklet har haft sina favoritplagg, stövlar och prickig klänning. Stövlar gillar jag mycket, mycket och prickigt.


Inga kommentarer: