lördag 18 april 2015

Denna vecka

Så himla trött. Och lite jobbiga grejer framförallt på jobbet. Sen blev det fredag tillslut och förmiddagen gick jag på så bra kurs. Om bemötande när det gäller Aspergers och Adhd. En kvinna som hade Aspergers berättade och en mamma till pojke med Add berättade. När kvinnan med Aspergers berättade så blev jag väldigt berörd. Sen när mamman berättade kände jag mycket igen mig och kände att jag kanske borde göra en utredning på mig själv och kanske på ett av mina barn. Sen jobbade jag lite på mitt bibliotek. Solen sken och jag träffade en låntagare så full av energi så jag skulle vilka ha henne som vän. Vi pratade länge, länge. Hon var 63 år och hennes yngsta skulle ta studenten i vår. Jag vill också ha ett barn som tar studenten när jag är 63, men det verkar inte min kropp vilja. Men vissa människor, vilken energi och värme de har.

Inga kommentarer: