tisdag 6 oktober 2015

Pausa

Jag ligger i soffan med ytterkläderna på. Jag är nå så vansinnigt trött. Har ont i hals och mage och ögonen är små, små springor. 

Tänker också att det verkar så sorgligt att Henning Mankell har dött. Alla säger hur bra han var och generös. Och jag tänker att jag bara läst Eldens hemlighet av honom och måste läsa mera. 

Jag tänker på andra sorgliga saker också när jag ändå är igång. Har ställt in joggingturerna på torsdagar också just nu. Måste se till bara att orka med vardagen. Ska försöka klämma in någon motion på dagen istället. Ska försöka kan jag tillägga där eftersom jag känner mig själv (allt för väl).

Läste denna och älsskade så mycket. Språket dansade fram så lätt.
Sen läser jag denna nu och hade höga förväntningar, men än så länge så väntar jag på att de ska infrias.
Och här är jag. Jag dansar inte fram så lätt. Kanske har någon satt stenar i skorna. Tänk vad konstigt, igår glad idag ledsen. 

Inga kommentarer: