onsdag 5 augusti 2009

Skrivträning

Skriva lite mer. Tråkiga jag som inte vill skriva längre måste öva lite. Igår var jag på möhippa, jag och bebbarna för första gången på fest. Barnen frågade vad jag gjorde på den där mödhippan. Jo förstår ni jag ammade och ammade och ammade och åt Sushi. Min äldsta son suckade och undrade vad dom andra gjorde. Badade bastu , dansade och tog på sig fina kläder och drack vin. Men du kunde väl ha gjort nåt av det. Jo i och för sig men det tar tid att amma. Klockan 10 var vi hemma i älskade soffan, jag och bebbarna.

4 kommentarer:

Susanne sa...

Sushi!!! mumsfillibabba!
Nu måste jag nog snart komma och hälsa på er med kameran....

Kram
Susanne, som jobbat tre dagar nu...och bibblan är lika varm som vanligt på sommaren...

Maria sa...

Det kan nog räcka med en sådan lång utflykt kan jag tänka. När man är kvar i den där bebisbubblan så är det nästan skönast att vara hemma, eller så tyckte iallafall jag...

Susanne sa...

hej..kikar in hos dig och ser att du har fullt upp... förstår det ;)
bebbarna verkar växa så det knakar... kanske man får en liten bild av de små ?? så man får se hur dom vuxit..vore kul!
en stor soffa är bra till en stor familj!...
var i dina trakter nyligen.. Älskar Umeå...
ha det gott..kram

Maria sa...

Hej
Du är så välkommen Susanne med kameran i högsta hugg. Sushi var verkligen gott. Det vill jag äta fler gånger. Starkt jobbat att du jobbar. Väldigt overkligt för mig som nog blivit arbetsskygg efter ett havår hemma. Kramar

Hej Maria
Jag trivs allra bäst hemma på kvällarna. På dagarna går det bra att göra grejer tillsammans med familjen men kvällarna är bäst i soffan. Kram Maria

Hej Susanne
Vill gärna lägga in kort men jag kan inte. Oteknisk och har inte tid att lära mig. Men snart så hoppas jag. Förut kunde jag. Dom har fördubblat sig så dom växer så det knakar.