söndag 24 augusti 2014

Så blev jag visst sjuk

Jag och min vän gick på långpromenad runt en sjö. En jättefin promenad som vi gjorde också för en tid sedan.
Men den här gången så överraskade regnet och haglet oss. Vi plurrade och gick med vattenfyllda stövlar. Ett äventyr på en söndag. Jag har inga problem att bli blöt. Jag gick ofta ut i regnet som barn för då var ju nästan ingen annan ute. Det var kul. Men väl hemma kände jag hur tröttheten kröp sig på. Lite för mycket trötthet för att vara normal. Sen blev jag liggande. Nu är jg låtsaspigg med två alvedon. Nu kan jag tänka braiga tankar. Som att jag köpt den ultimata klänningen/tunikan. Nu har jag blivit så gammal så jag köpte två. Så en ny kokbok som verkar lovande. Ingen matinspiration under hela sommaren. Mycket mera nu. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig<3 så fin du är på det nedersta kortet! Kram Susanne

Anonym sa...

Men tjohoo!!!! Jag kan kommentera!!! Äntligen publiceras det jag skriver!/Susanne M

Maria sa...

Äntligen!!! Tack! Kram