söndag 17 januari 2016

Vissa dagar bättre än andra

Det här är en sån dag. En bättre dag. Den började med frukost, kaffe och bröd som jag bakade kvällen innan. Eller kanske den började med sömn. Jag har sovit ordentligt lördag och söndag. Kanske är det en del i att den här dagen var bra. Och så har jag sprungit, tredje gången på en vecka. Men det här kommer inte att bli en träningsblogg. Det lovar och svär jag.

 Sen en liten enkel lunch och därefter träffa barndomsvän på fik för att planera en återträff. Vi blir cirka 8 eller prick 8 som ska ses här i stan i februari på en återträff. Alltså ingen klassåterträff utan en vänåterträff. Sen cyklade jag hem och det gick så lätt. Är det den där joggningen ändå? Hemma lagade min man middag och den blev mysig. Sen såg vi bästa programmet på Bolibompa, Kollokungen. Om en familj som har ett barn som är annorlunda och hur det påverkar familjen. Rekommenderar varmt. En bra dag helt enkelt

Inga kommentarer: