måndag 11 augusti 2008

Lite OS

Jag tycker så mycket om att se på OS. Jag har ju egentligen aldrig idrottat så värst mycket, men tittat på idrott har jag gjort jämt. Det är någon slags trygghet över det.

Men boxning är bara hur tråkigt som helst och var och varannan minut verkar det vara under OS. Och så försöker reportrarna låta så där entusiastiska men är de det på riktigt? Och det går väl egentligen inte att förstå när de får poäng och varför? Tyngdlyftning är inte heller så kul för att inte tala om beachvolleyboll för det känns ju bara som en glassig låtsassport.

Återkommer om fler sporter jag bara inte kan med. Och så finns det de där sporterna som jag bara älskar.

4 kommentarer:

Maria sa...

Har ännu inte sett en enda sekund på detta OS. Blev lite anti och känner att det mesta bara är korrumperat och dopat. men så är det kanske inte...Har inte haft tid att se på TV alls faktiskt. Just nu är jag på Öland och har skön semester bara med K

Selmas småprat sa...

Sent omsider så har jag antagit utmaningen!

malve sa...

Jag har en utmaning till dej, om du har tid och lust.

K A T A R I N A sa...

OS flimrar förbi på varje tv jag går förbi...snegalr i bland och tittar i bland... min favorit är elitgymnastikn för att de är så fantastiska och hur de kan, faschinerande, och samtidigt skrämmande...stackars små tjejer.

Kamar
Katarina