tisdag 2 september 2008

Telefonmorgon

Nu har jag ringt tusen jobbiga telefonsamtal, eller åtminstone ett och ett mindre jobbigt och så har jag skrivit ett jobbigt mejl för jag blev lite feg. Till försäkringskassan ringde jag också och igår när jag gjorde det var det 19 minuters kö och idag bara 2 minuters kö för jag behövde prata med en riktig människa och inte bara prata med en röstbrevlåda och då är det inte lätt. Jag får väl tacka min dotter som är lite sjuk fortfarande för när ska man annars hinna ringa?

Min dotter vill inte vara sjuk för det är så tråkigt, säger hon så i morse skrek hon så alla vaknade att hon inte ville vara hemma. Och hon som inte längtade efter att skolan skulle börja och nu längtar hon dit. Ganska bra, känns det som.

Ja det var det, dagens telefonstatus.

Inga kommentarer: