torsdag 9 april 2009

Här är vi


Här är jag
Och jag!

6 kommentarer:

Susanne M sa...

Vilka goingar! Kan man bli sötare?!

Ha en riktigt härlig och skön påsk!
Kram
Susanne

Anna Stilla sa...

Tack Maria för att du visar upp dina fina flickor. Kram!

johannapannan sa...

och vad underbara ni är!!!

kram!

Maria sa...

Så fina de är!!

susanne sa...

en riktigt glad påsk till er alla..
flickorna är bedårande söta!
vill snusa på dom :)

Anonym sa...

Hej mamma Maria. Lånar Jojjans dator eftersom jag har strul med min egen. Jag vill gratulera så mycket till era små ljuvliga babytjejer och önska dom välkomna till världen. TÄNK att det var DESSA små babytjejer som skulle bli de nya familjemedlemmarna, är inte det en ljuvlig känsla? All lycka till hela familjen. Njut av allt, sköt om er och låt din moderlycka blomma ut med all kraft! Varm kram från Gunnel