fredag 24 april 2009

Om namn

Det känns som att vi kan andas ut lite grann nu när bäbisarna heter något. Eftersom jag med åren fått såna problem med att bestämma saker så kändes det nästan läskigt det här med namn. Vi satt med listor fulla av namn och var så förvirrade. Tidigare har vi bestämt vad barnet/barnen ska heta redan innan födelsen eller på BB. Men nu hann det gå tre veckor innan vi slog till. Fast vi har ju inte skickat in papperna än så vem vet.

Nu är det morgonvila för M och E, efter frukost två gillar dom att ta igen sig lite. Igårgick jag , min man och flickorna till stan och hem igen. Längsta turen vi gjort och det gick så bra. Dom sov hela tiden. Vi gick in på ett café och åt mackor. Oj vad liten macka, sa både min man och jag. Jag var inte bara jätte hungrig när jag var gravid utan nu också.

2 kommentarer:

Maria sa...

Jag har alltid tyckt om det där med att fundera över namn. Kan ju nästan sörja att det inte blir flera eftersom det skulle vara roligt att komma på nya namn.
Hoppas att jag får veta vad de heter mer än M och E snart. Undrar om du har tid att prata om jag råkar ringa i rätt tid...

Maria sa...

Hej
Jag vill jätte gärna prata!!