fredag 3 april 2009


Tack för all omtanke och alla varma ord. Här får ni en liten titt på dom, alldeles nyfödda och tillsammans med sin pappa i tryggt förvar. Våra flickor föddes måndagen den 30 mars klockan 15.01 och 15.23. Dom vägde 3285 gram och 3235 gram och var 49 centimeter. De första timmarna fick dom vara med sin pappa för jag var sövd p.g.a. att tvilling 2 föddes med katastrofsnitt. Jag var så oändligt tacksam när jag vaknade och förstod att båda mådde bra. Dom kom till mig när jag låg på uppvakningen och jag fick äntligen hålla i dom.

12 kommentarer:

Anna Stilla sa...

Vilka små fina tjejer. Oj, vad ni måsta vara stolta.

Vad bra att allt gick bra till slut. Ta hand om dig Maria. En stor kram.

Anna

Susanne M sa...

Vilka guldklimpar!

Anonym sa...

Å så fina! Ett stort grattis (från en som själv väntar & längtar...)

Maria sa...

Hej Maria!
SÅ skönt att höra mera och att det gick bra trots katastrofsnitt! Ska ringa dig såsmåningom och se om jag lyckas få en stunds prat med dig! KRAMAR

Anonym sa...

Åh så vackra barn! Förstår att det är svårt att vila när något så fantastiskt hänt.
Så skönt att höra att allt gick bra trots att allt.

Kram Ulrika

johannapannan sa...

men åh. Vilka underbara små!! Jättegrattis till er alla. Vad skönt att det gått bra och att ni mår väl. Lite turbulent förlossning anar jag, men åh vad härligt att ni landat.

Ser fram emot att följa er. kramelikram från oss.

HÄj KåmPIZarna. VaD roLiGt aTT nI äR hÄR nU. VälKåmna Ut. HäR utE äR deT laJBans. De DäR stoRA soM kalLAs MamA och PaPa är TryGga, de aNDra såm kaLLAs sysKon skA mAn buZa och GosA meD. De Är BrA pÅ deT.
KraAm FråN oss. B & V

Anonym sa...

Ja Maria, roligt att få se sötnosarna och att allt gått bra trots dramatiken. Du är fantastisk! / Elisabeth

malin sa...

Grattis till två små söta flickor!

Så skönt att allt blev bra till slut!

Kram Malin

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Men GRATTIS !!!
Vilka små söta tjejer, det har ni gjort bra. Hoppas att du mår bra trots att det strulade lite. Må så gott på er allihopa och kram till dig du duktiga kvinna :O)

Lenita sa...

Hej Maria!
Vilka superfina flickor stort grattis till dig och hela stora familjen! Hoppas du får må bra och att vårsolen kommer fram och lyser på er.Kram
Lenita

Anonym sa...

Vilka godingar. Skönt att höra att allt gick bra, även om det visst blev lite väl dramatiskt - ett stort GRATTIS.

/Ulrika S

susanne sa...

haloj.. underbara små hjärtegryn.. så fina dom är!
Jag hoppas du mår bra så här efter snitt och så.. och att töserna är snäll med sin mamma ;)
förstår om du varit slut och trött de sista dom var stora! om man då räknar den samman slagna vikten!
hoppas ni får en fin påsk och du får sömn och vila! kram..