fredag 12 juni 2009

Frustrerad

Har ingen inspiration just nu därav tystnaden. Fast jag har två fantastiska bäbisar och fyra barn till som också är det så känner jag mig frustrerad.

Huset vi bor i funkar inte för vår stora familj. Äldsta sonen har varit lättretlig på sista tiden. Vi hinner inte plocka och städa. Kattungen har kissat i sängen och den känns som en "grej" för mycket. Skolavslutningen var helt underbar, men ändå blev jag helt slut efteråt. Barnen lägger sig försent och läser för lite böcker. Vi har haft besök nyligen av mina föräldrar och dom tycker om barnen men jag får kommentarer som jag helst vill slippa om mängden och stöket. Kärlek, kärlek kärlek vill jag ha och ingenting annat.

Frustrerad.

3 kommentarer:

Susanne sa...

Kram på dig Maria!

Anonym sa...

Hej! Jag kommer på söndag och plockar o städar m.m.
Kram Barbro

johannapannan sa...

hejja hejja pepp pepp. förstår precis vad du säger!"!!

kram