lördag 20 juni 2009

God mat, fika, brännboll och sovgrisar

Vi hade en sån fin midsommar hos våra vänner. Vi åt god mat och bäbisarna fikade ofta, dom ville ju så klart också fira, men annars var dom väldigt lugna - för första gången på kvällsäventyr. Vi spelade lite brännboll och sjuåringspojken tyckte det var det roligaste han gjort.

Och jag har tydligen blivit en kvällsmänniska precis som bäbisarna. Så klockan 12 satt vi i soffan här hemma jag och bäbisarna och funderade över om det kanske var dags att gå och lägga oss. Det var det. Vi sov sedan till halvtio i morse. Dom åt en gång där på morgonkvisten men annars så sov dom.

Jag har inte sömnbrist, mina bäbisar sover helt enkelt otroligt bra och jag kan bara hoppas att det fortsätter ett tag till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka duktiga sovare! Min E är ju ca 15 månader men sovrekordet under natten är väl 3-4 timmar tror jag. Mycket amning nattetid än...
/Johanna

Maria sa...

Hej Johanna
JAg blev så lycklig för ditt handskrivna brev. Kändes magiskt att få ett sånt på 2000-talet. SKa verkligen försöka skicka tillbaka ett. Vi gillade kläderna mycket. Barnen vill att bäbisarna ska ha på tröjorna hela tiden.
Kram MAria