tisdag 30 juni 2009

Äta, äta, äta

Jag var helt slut igår av värmen och av att ha varit ensam här hemma under fotbollscupen där min man och son var från torsdag till söndag. Det blev lite mycket att klara av här hemma. Bäbisarna äter precis hela kvällarna just nu och jag känner att dom måste det nu när det är så varmt men det tar på. Vid elvatiden igårkväll kunde jag äta några mackor för då blev dom lugna.

Och vi måste skicka in namnen på bäbisarna. Tre månader har man på sig och tre månader har gått imorgon. Jag har en några namn jag vill ge dom, men dom får ju gärna passa ihop lite.

Majken och Ester, men vad mer?

Idag får vi bestämma oss. Alla våra barn har tre namn så vi har inte precis gjort det lätt för oss om man säger så.

5 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas att vi hinner ses snart. Ni komma hit eller vi till er, eööer så möts vi på E4:an och år vinka till varandra =)
Jag mötte B:s mamma i helgen när jag stod på marknad...

Maria sa...

eller skulle det ju vara

Anonym sa...

Ta Magdalena på båda vetja. Praktiskt, snyggt och lätt! Då blir det bara två namn kvar;=)

Du vet att vi planerar att besöka er en natt om någon vecka? Orkar ni med det - annars kan vi kanske bo i Hökmark eller på hotell och bara ses på dagen. Men Iris och Lova tycker det är DÅLIGT att vi inte ses oftare. Kram/faster M

susanne sa...

vilka vackra namn... hoppas ni får en fortsatt skön sommar :)

johannapanna sa...

det tog ett tag innan jag fattade varför våra små var och drog i mina kläder så mycket för ett tag sen. Värmen!! åh vad man är korkad. I med bröstmjölk och lite vatten så blev de mer med på noterna.

Du är strong du som fixar att han åker iväg. Mycket pyssel blir det!
kram till dig.