onsdag 3 juni 2009

Klassresa

Sonen har åkt på klassresa i två nätter och tre dagar. Nyss var han bäbis och sjöng låten till Bananer i pyjamas som var omåttligt populärt hos oss 1998 ungefär och nu har han hårvax, mobiltelefon, deodorant fast bara för att den luktar så gott ( eller...) och åker på klassresa. Man får så mycket minnen nu när vi har två alldeles nya bäbisar. Man gräver ner sig i bäbisminnen och blir sentimental. Men så är det ganska så mysigt med en snart tolvåring som man kan skämta med, prata förståndigt med. Ibland i alla fall.

Han är i alla fall inte tonåring än. Ett helt år kvar faktiskt.

3 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker också att K blivit så stor plötsligt. Är mest msn, dator och mobilen som gäller. Och igår så tyckte hon att jag var lite (men bara lite) skämmig. SÅnt är livet!?

Susanne M sa...

Min G är ju oxå 97a och jag minns när han stod och gungade till de där bananerna på tvn... nu blir jag allt lite sentimental jag med...
och det där med deo är ju bra att de lär sig, för innan man anar det så har de börjat lukta som en hel karl...
jag hoppas att ni tyckte om korten på flickorna. det var såå kul att fota dem, jag hoppas jag får fota dem någon fler gång...
PS. M's lilla hand är förresten med på fototrissen på min blogg...

Maria sa...

Hej
J skäms för att jag klär mig tokigt och skrattar konstigt!!

Hej Susanne
Vi helt enkelt älskade korten. JAg önskar att du ska fota dom ofta så vi får fina kort hela tiden.
Kramar