fredag 20 februari 2015

Fredagskväll

Så trött och lite smådeppig fast inte för något särskilt. Tyckte bara inte att veckan varit så värst bra. Lite för dåligt humör har jag haft. Funderar för mycket. På jobbet har det konstigt nog varit lugnare den här veckan. Så idag fick jag rycka in på en sagostund som jag inte brukar ha. Fick beröm. Det är jag inte så bortskämd med. Så tänkte jag idag på jobbet som jag ju trivs med, att jag måste jobba på förskola en dag. Såna där insikter man plötsligt får. Vi får väl se. 

Konstig kväll det här. En jobbar i annan kommun ikväll, två spelar fiol på folkmusikfestival, en lyssnar på de två spelemännen, en har gått till granne och jag och mina gostroll käkar ostkrokar. Och det är i och för sig väldigt mycket som det brukar. Och tittar på Daidalos. Ett favoritprogram med bäste Leif Andrée.

Inga kommentarer: