torsdag 19 juni 2008

Blodigt allvar

Jag har aldrig varit så nervös under en fotbollsmatch som jag var under den igår kväll. Sonen kved efter Rysslands första mål och grät efter det andra. Pappan är bortrest och jag var jätte trött och jag såg framför mig en natt i förtvivlan och tårar.

Men på något sätt efter en kvarts total stillhet i soffan efter matchens slut så reste han sig på tunna ben och gick i säng bredvid mig i värmen och somnade som en stock. Så där som man somnar när man gråtit ordentligt. Nu vet jag att fotboll är blodigt allvar

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
K var faktiskt mer intresserad av att se matchen än jag...men efter att Ryssland fått två mål så gav vi upp...

Tack för igår!! Mycket mysigt, önskar att vi bodde närmare varandra!!

Maria sa...

hej
Tack själv. Det var jätte mysigt att ni kom även om E inte var hemma. Idag regnar det ju så det blir inte så mycket firande. Vi myser här inne hela dagen och går bort och äter middag hos en annan familj.
Kram