fredag 29 januari 2010

Om tankar, om trassel och om annat

Ibland trasslar man in sig i tankar och det har jag gjort just nu så därför är jag alldeles tyst och har paus. Mina tankar har trasslat in sig i varandra och in i andras på något konstigt vis. Och jag tänker mycket på sorgligt just nu. Det finns ju sånt som är så oändligt sorgligt så man nästan inte kan förstå. Och det handlar inte alls om oss för här mår alla ganska så bra just nu.

Men snart så ska jag börja skriva igen för det tycker jag ju om, bara jag får pausa ibland och det får jag ju utan att be om lov.

1 kommentar:

Pia sa...

Precis - det får du ju utan att be om lov! Det är ju det som är så bra med Bloggen - man skriver efter sin egen inspiration och känsla.

Ibland måste man få trassla in sig lite - och ibland känns det som att man nästan kan drunkna i det ofattbara som drabbar urskiljningslöst.

Jag försöker att glädjas åt allt som faktiskt är bra i nuet, det går bra ibland o mindre bra ibland.

Ta hand om Er!