lördag 9 januari 2010

Vackra saker


kan jag inte få nog av. Önskar att jag lät bli att hela tiden längta efter olika fina saker att äga. Materialist, tyvärr får jag väl säga i dessa dagar. men i alla fall måste jag få visa dom nya mössorna som mina bäbisar har fått. Beställda från Bonkeli Mini. Lite stora än så länge men verkar funka bra ändå. Vi var ute igår när det var iskallt och dom njöt i varsin pulka.

Jo och så har dom tossor därifrån också som jag köpte i höstas. Superbra som faktiskt sitter kvar på bäbisfoten. Och det tror man ju ska vara självklart när man köper ett par tossor till bäbisar. men efter 6 barn och ett antal olika tappade tossor så vet jag att det inte är så.

1 kommentar:

Susanne sa...

haloj underbara kläder! jätte fina.. man måste väl konsumera så någon får jobba ;)
var in o kikade på deras hemsida mycket mycket fint!
och tjejerna är verkligen ur söta!