fredag 22 januari 2010

Så blev vi sociala till slut

Så kom veckan när Majken, Ester och Maria blev sociala och började gå på öppna förskolan. Och det var mysigt, men nu hann jag ju göra mindre hemma förstås.

Nöjda och glada efter den här veckan så fick Majken magsjuka i natt. Stackars, stackars. Två gånger kräktes hon och sen tror jag att hon blev bättre. Hon har i alla fall ätit, varit glad och badat balja två gånger idag så vi fick tillbaka goda Majkendoften igen. Och jag antar att vi blev smittade på öppna förskolan men det får väl vara värt det för vi trivs med att träffa lite folk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul! Jag har alltid gillat att gå dit men jag har rätt mycket behov av social kontakt förutom barnen då. Mina barn har båda också gillat det även om storebror varit blyg periodvis.
/Johanna