onsdag 6 juni 2012

Idag

Tänker jag på att jag aldrig någonsin har keps och aldrig kommer att ha. Jag kom att tänka på det mitt i vår stora rensning. Den där loppisen blir ju aldrig av så vi får åka med allt utrensat till röda korset. Som sagt kepsar kan jag rensa ut, skor som inte är sköna, påslakan som är hårda eller fula (snobbigt av mig), gosedjur, kläder, kläder, kläder. Men som sagt så gillar jag inte kepsar och just nu önskar jag att jag visste exakt vad jag gillar och inte gillar för då då vore ju såna här rensningar busenkla. Semestern är nära. Barnen bara gör roliga saker skolskogen, tivoli, gå på stan, shoppa, åka till grannens stuga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi pratade om kepsar idag, jag och Jörgen. Vi tycker båda att det är ganska fult och ingen av oss passar i det. Småpojkar däremot kan vara söta i keps, äldre män med för den delen.
Däremot tycker jag att det är helt obegripligt att vissa män i 50-årsåldern bär Cowboyhatt. Det är så oklädsamt på alla, förutom amerikanska koskötare möjligtvis. Cowboyhatt är verkligen en obegriplig huvudbonad.

/U

Maria sa...

Jag tycker också om kepsar på små barn, emilkepsar eller lite gammaldagsa särskilt, är fina. Som den där vi fick av er är ju superfin. Men jag ser inte klok ut i keps, fullständigt galen.

Hade jag hade cowboyhattar hemma så hade dom inte fått vara kvar, lovar