torsdag 28 juni 2012

Livet som hundägare

Idag var vi på Ikea, plötsligt kändes det som någon saknades. Då kom jag ju på att det var Otis. Stora flickorna var hemma med honom, men dom saknade jag inte på samma sätt. Det är det där med bäbisar, man vill ta hand om dom och inte lämna dom. Efter ikea var det dags för djurmagasinet, ny värld igen. Hundmat, tuggisar och en klicker för det säger Ella att vi ska ha. Ja nu är vi hemma och Otis springer i gräset och verkar så lycklig. Han gillar att tugga på gräs och växter. Undrar om det är okej? Läste i en bok om rasen att dom gillar växter. Nu antar jag att man kommer att ha tusen frågor en lång period. Men hittills är livet som hundägare roligt och ganska underbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag kan säkert svara på några frågor i alla fall, vi har ju två hundar och jag har växt upp med hundar. Kram Pia

Maria sa...

Hej
Jag kommer säkert ha en miljon frågor. Tack för att jag får fråga dig.