lördag 12 april 2014

Bilder

En halv vecka och lite till som ensam förälder här i hushållet. Det gick, men förkylningen gjorde det väl inte lättare. Nu snart är vi två igen. Ellas tapet får ni se. Svårt att fota den med min dåliga kamera på den här. Den nedre bilden är mer lik den verkliga. För att orka blev det pizza och glassfrossa igår med Let's Dance. Ester älskar det, särskilt fin är Kenza enligt henne. Själv hejar jag på Steffo om jag måste heja på någon. Jag tycker han dansar frejdigt. Herregud, sitter jag här och skriver om Let's Dance? Ja så har det tydligen blivit för mig.

Sent en kväll försökte jag få ihop en påskharedräkt till Majken för dom skulle fira på dagis. Hon gillade den inte. Jag förstår henne, men lite kul blev den. Ester hade den på kvällen iallafall. Hon var påskgumma på dagis och Majken var kyckling istället.



Inga kommentarer: