söndag 6 april 2014

Bra grejer

Jag mår bättre. Bara två alvedon idag och jag orkade jobba och jag orkar nu med. Heja. Jag vill vara pigg och frisk nu fast jag får nog anstränga mig lite för att vara det. Äta frukt och grönt i drivor och motionera. 

Helgens bästa är att jag läst två böcker. En faktabok och en skönlitterär. Och att barnen leker med varandra. Just nu hoppar mina stora tvillingar studsmatta med varandra. Och en annan dag hoppade en stor med två små. Och Ella har varit barnvakt till småttingarna idag när jag jobbade och min man var fotbollstränare. Dom har pysslat fina påskkycklingar.

Imorgon är vi lediga tillsammans, jag och dom minsta. Skönt att helgen inte tog slut riktigt än. Nu sitter vi och tittar på en gammal Pippifilm och Ester är så förtjust i Annikas mössa och jag i Pippis långa tröja. Vill ha en likadan.


Inga kommentarer: