onsdag 8 september 2010

Har lite tid men en ledig dag och det är ju alltid något

Jag bara hinner inte blogga, hinner inte. Men idag var min man tvungen att åka bort och jag fick en dag med dom fina flickorna som sprider så mycket glädje i vår familj. Kan inte tänka oss vår familj utan dom. I och för sig skulle vi ha en massa tid till att kanske städa, men jag skulle ju inte städa ändå så det spelar ingen roll.

Tack för att jag fick den här dagen. Min jobbchock behövde avbrytas lite. Imorgon kommer det att kännas okej att jobba igen.

Och jag vill skriva mer här, ska på något sätt hitta tid, i alla fall ibland. Men jag har lånat böcker, säkert 80 stycken och jag läser flera samtidigt, helt maniskt. Jag hade glömt hur fint det är med böcker. Vad dom ger mycket. Och min favorit just nu är Leni - ett sockerhjärta (tror jag den heter) av Emma Adbåge. Inget av mina barn är just i den bokåldern men snart är ju småflickorna där. Den var fin och rolig så både jag och min man skrattade.

Inga kommentarer: