onsdag 3 april 2013

Huvudvärk

Till och från i snart en vecka har den hållit på. Mest i pannan över ögonen. Är det stress? Är det trötthet? Ja inte vet jag. Idag släppte den av sig själv. Dom andra dagarna har jag tagit huvudvärkstablett, men det har inte hjälpt så mycket. Nu hoppas jag slippa den några dagar. Igår på jobbet hade jag svårt att titta för den satt precis över ögat. Riktigt jobbigt. Börjar tänka på min mamma som ibland hade migrän. Är det det jag har fått?

Nu är jag ledig imorgon. Vi ska på badet. Idag och igår jobbade jag. Idag trivdes jag på jobbet. Försöker tänka mer på dom dagarna. Men mest vill jag vara med barnen. Idag mötte storbarnen mig och småflickorna på stan och så åt vi indisk mat till lunchmiddag. Så jag har inte lagat mat på hela dagen. Skönt tror jag.

Inga kommentarer: