tisdag 28 oktober 2014

Avbrott

Jag skulle vara ledig en dag på höstlovet + idag då jag alltid är ledig och min man skulle vara ledig på fredag. Dom två äldsta är hos mormor 60 mil bort så vi är bara 6 hemma. Vi skulle kanske åka på äventyrsbad och gå på muséet. Så fick jag feber, sen halsont, sen hosta och nu hemsk huvudvärk och illamående. Hejdå höstlov. Min man hann vara en kvart på jobbet innan han fick komma hem och ta över. Jag kunde inte stå upp i morse p.g.a  huvudvärken. Sen sov jag till ett och har legat i sängen nästan precis hela dagen. Jag som trodde att jag var på bättringsvägen. Tacksam över dagar när man inte mår så här. Så svårt att vara mamma i det här tillståndet. Nu har jag sjukskrivit mig i de två kommande dagarna så får vi se hur jag känner mig på fredag. 

Inga kommentarer: