måndag 5 oktober 2009

Om

jag skriver flera gånger idag så känns det som jag skriver ofta fast jag gör det rätt sällan. Är på väg till fiolen och bäbisarna har somnat efter en härlig morgon. Dom gillar att stå nu. Bestämda fötter står när man håller dom under armarna. Det är så kul att stå och så tråkigt att ligga. Det gör liksom ont i dom när dom ligger för mycket. Upp med huvudet minst när dom sitter i babysittern så blir det i alla fall lite trevligare tycker dom.

Jag gick med min son på stan häromdagen utan bäbisar. Han köpte en tröja och ett hårvax (för egna pengar), vi åt macka på hans favoritställe och vi cyklade. Vad fort det går när man cyklar. Jag blev arg när jag skulle gå hemifrån. Det var nog seperationsångest och jag ångrade idén och ville stanna hemma. Jag pumpade ut lite och gick ändå, mot min vilja, och det gick bra och det blev trevligt. Jag kände att han och jag måste vara mer tillsammans och då gör vi det han vill. Vax och kläder gillar han just nu förutom en massa sport. Men det är okej bara jag får vara lite med honom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fick du nån choklad?

Maria sa...

Hej Soffy
Jag fick en chokladboll på fiolen. Den satt fint.