torsdag 18 oktober 2012

Chockstart

Jag har efter mer än en veckas uppehåll sprungit igen. Jag har hittat två springkompisar som bor nära, vilken lycka. Jag är ju så mörkrädd och skulle aldrig våga mig ut i skogen själv, men tillsammans går det bra. Vi rev av en joggingtur som gick både uppför och ner och det var rätt jobbigt, något av en chockstart, men gud så nöjd jag är nu. Åt en massa kvällsmackor bara för att jag är så nöjd och jag som egentligen slutat kvällsfika på vardagarna.

Imorgon är jag ledig med flickorna, äntligen, vår första lediga dag den här veckan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Så stark du är, som kan springa på så där! Vi kanske kan ses på höstlovet? Inget spring. Bara kaffe...? Kram/ E

Maria sa...

Det vill jag. Fika med dig längtar jag efter. Träffade din dotter idag och hennes läsande klass. Vad dom verkar gilla böcker!