söndag 14 oktober 2012

Söndagslunk

Inget planerat. Jag har tittat i almanackan flera gånger och det är tomt, men jag tror att vi glömt nått. Men än har jag inte kommit på vad det skulle vara. Kanske kommer jag på det mitt i natten eller också var det verkligen en alldeles oplanerad söndag. Vi tog med oss en påse lussebullar och åkte ut till naturen. Kaffet blir godare där och barnen mysigare. Sen är vi trötta, jag och min man, konstigt trötta. Kanske något virus, kanske mörkret, kanske bara livet som tar ut sin rätt ibland.

Dagens blåsrapport är att det känns lite bättre. Undviker alla typer av sallader, hårda kanter, fetaost, frukt och saker som smular sig i munnen som till exempel nötter, men jag kunnat äta både lunch och middag. Nu börjar det här likna den där aftebloggen jag hittade igår, men jag känner ett ansvar att ge dom här blåsorna ett ansikte, eller vi människor som bär dom ett ansikte, ungefär. Eller också vill jag bara fortsätta gnälla lite för fortfarande gör det ont. 

Inga kommentarer: