onsdag 31 juli 2013

Några ögonblick från sommaren







2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Maria, dessa talande bilder.. fina. Jag hoppas du har en bra avslut på sommaren på er resa i denna underbara, alltför förväntansfyllda? men ljuvliga årstid. Jag har dessutom alltid samma galna förhoppningar om vad jag får lust att göra annorlunda när hösten kommer att vara här. Idag tänkte jag t.ex: Jag ska cykla t&r till jobbet 1 dag/vecka. Men eftersom det blir 4 mil och det då blir svårt med skjuts till träningar ... men kanske ändå. Vad tror du? KRAM / E

Maria sa...

Hej
Det låter ju som en jättebra, fast lite jobbig idé. Tänk om du kunde åka en sträcka en dag och den andra en annan dag i veckan. Men det funkar kanske inte med bilen och cykeln och logisitken dem emellan.
Jag har ägnat som sista sommarveckorna åt sån här modern halvfasta. Jag tycker att det går rätt bra, men sist, i måndags, blev jag rätt hungrig på kvällen.
Hoppas vi ses snart och att ni också får en fin avslutning på sommaren! Kram!