söndag 22 september 2013

Dramatisk

Jag är så dramatisk som person. Blir arg på mig själv för hur jag är. Som det där med att jag tvivlar lite grann varje gång äldsta sonen är ute på natten att han ska komma hem igen. Han kom hem igår också, klockan tre. Fatta tre. I sjuan och åttan var han alltid hemma förutom när han var i skolan eller tränade, men nu är det annorlunda kan jag säga. Han är social och det är bra fast det här hemmalivet är också viktigt. Det gäller att hitta balans. 

Igår såg han Dennis Lyxéns band och var mycket nöjd. Spelningen var försenad och började inte ett som det var sagt. Ett brukar vara tiden vi tycker att han senast ska vara hemma. Men det funkar ju inte att ha en regel och alltid hålla fast vi den. Då vore vi ju väldigt oflexibla, men som sagt nerverna är på helspänn. Jag ber lite till Gud också för säkerhetsskull. Så nu vet ni ännu lite mer hur jag är. Jag har mina svarta hål som bara öppnar sig och jag trillar i lite väl ofta.

Inga kommentarer: