lördag 28 september 2013

God morgon

Idag ska vi försöka gå på Pomos piano. Till och med Signe vill följa. Dom släpper gratisbiljetter klockan ett så jag hoppas att vi får några biljetter för nu har jag peppat Majken och Ester på det här. 

Nu har jag blivit kallad till mammografi och jag är så orolig och rädd. Nu kom den där ångesten som ett brev på posten. Min man försöker lugna mig, men det går inte så bra. Livet innebär en massa läskiga saker och jag ska bara försöka hantera sånt på något sätt. Jag är så van att vara rädd för det mesta, men det kanske skulle gå att jobba med. Jag har nu reserverat en CD-skiva som handlar om oro, eftersom oro är ett normaltillstånd hos mig. Något jag lever nära med hela tiden, men som sagt, det kanske inte egentligen skulle behöva vara så om jag får rätt hjälp. 

Tack helgen för att du kom. Den här veckan har jag varit sliten. Det är en förkylning som inte bryter ut, men som ändå känns lite. Jag, Otis och flickorna ska gå på promenad i skogen nu, i höstskogen. För plötsligt kom kylan och hösten.

Inga kommentarer: