söndag 8 september 2013

Jag är nog lite sjuk och det är nog lite synd om mig

Ja så känns det. Jag har ingen ork och har lite ont i magen och i ögonen och nyser. Förkyld kallas det nog. Jag har blivit bortskämd dom sista åren med att inte bli så värst förkyld. Det är jag ju inte nu heller, men trött. Jag vill ligga i sängen och läsa en bok. Jag har gjort 30 mackor till Ernst fotbollslag. Jag har känt mig smådeppig idag med och jag börjar tänka att det här följer något slags mönster. Var jag är i min cykel, men nu när jag inser det som 41 åring så är det inte längre någon ordning på den så då kan jag liksom ändå inte riktigt förstå om det beror på det. Det är väl kanske bara som det är. 

 Solen lyser och det är sommarvarmt i september, men helst vill jag bara vara inne idag.

Inga kommentarer: