lördag 22 februari 2014

Signe flätade

Länge blev jag flätad av Signe igår vid TV:n och fredagsmyset. Jag har sovit så lite i veckan. Lagt mig försent varenda dag, fast jag förra veckan bestämde mig för att satsa på sömnen. Så himla misslyckad satsning. Huvudvärken har följt med sömnbristen. Igår blev ändå en rätt bra dag. Lugnt och småharmoniskt på jobbet och lite teater klockan fem med några kompisar. Sen hem och äta lite, läsa lite, surfa lite, flätas lite, titta på TV lite. Sen skulle jag sova då och kunde inte. Blä för att inte kunna somna. Nu vaknade flickorna vid åtta och jag med. Dom pratade och tände lampan. Idag ska vi på folkmusikfestivalen på dagen för våra 12-åringar ska spela. Och nästa vecka ska jag återigen satsa på att sova tillräckligt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fin fläta! Prova att räkna baklänges från 100 till noll och se en blinkande neonskylt för varje siffra.Det brukar hjälpa mig.

Anonym sa...

Vilket vackert hår du har! Michaela

Maria sa...

Tack!