torsdag 27 februari 2014

Upp och ner

Igår blev jag så stressad över en grej som jag hade skjutit upp. Usch hemsk känsla. Jag satt till halv tolv igårkväll och gjorde det uppskjutna. Så idag blev det huvudvärk hela dagen. Men ändå har det varit okej. Ett långsamt, eftertänksamt tempo. 

Den här veckan har jag ätit vegetariskt hela veckan och det har känts riktigt bra. Egentligen, med en dotter som är vegetarian, skulle jag kunna äta mycket mer vegetariskt. Så nu jobbar jag på det. Jag gillar det mycket, bara det blir varierat. Snart sportlov, för alla utom min man som inte fick ledigt en endaste dag för han hade missat att säga till i tid. Så blir det ofta för oss som inte planerar så värst bra så värst ofta. Men lovet får banne mig bli harmoniskt ändå fast jag är ensam vuxen. 

Inga kommentarer: