tisdag 28 augusti 2012

Jobbavslutning

Idag var jag sista dagen på skolan jag jobbar på. Jag är inte en del av personalgruppen utan en egen liten ö. Vissa har jag lärt känna och dom har jag sagt hejdå till, men andra har jag inte alls lärt känna. Jag skulle kunna skriva om hur jag upplevt det men avstår. Vill inte och bör inte skriva sånt här. Men jag kommer att sakna endel mycket. Och jag fick ett roligt uppdrag av en lärare där häromveckan så jag riktigt fick tänka. Jag skulle plocka ihop bilderböcker som på något sätt kunde jämföras. När man börjar tänka på nått så blir det bara större och större. Det skulle årskurs två få jobba med, roligt tycker jag det låter som.

Nu ska jag hämta flickorna efter att ha rastat hunden. Och jag spillde ut kaffe över hela köket. Ibland känner jag mig lite jagad. Ja sen ska jag laga middag också och så kommer min äldsta hem snart och kommer att tycka att huset bara är för stökigt. Ja han har åsikter om sånt och jag kan inte annat än hålla med honom, men tyvärr så har jag en del brister och bristen att kunna hålla ordning är en av dom.

Inga kommentarer: