fredag 24 augusti 2012

Tänk

att det blev fredag den här veckan också. Jag har inte varit så kul och trevlig den här vecka. Jag har krisat kan man säga och känt mig oduglig. Men det finns ljuspunkter, det finns det. Dom ska jag samla ihop och bära med mig och lämna allt dåligt kvar. Jag ska ta med mig att alla ville berätta varenda liten detalj dom gjort i skolan. Nog för att Majken skrek hela tiden, men lite hörde jag i alla fall. Jag ska ta med mig att alla vuxna varit så snälla mot mig i veckan, både på mitt nya och gamla jobb. Jag ska ta med mig den där fina tapeten med pelargoner som jag vill ha någonstans. Och jag ska ta med mig när Majken och Ester hoppade hage på dagis, det var en syn det.

I helgen plockar jag blåbär, lagar vegetariska biffar, läser en bok och går på 80-årsfest.

2 kommentarer:

Maria sa...

Var jobbar du nu?
Hoppas att allt faller på plats snart!

Maria sa...

Hej
Jag ska börja på bokbussen på måndag. Lite jobbigt med att avsluta och börja på nytt, men roligt också.