lördag 1 juni 2013

Värmen igen

Så slut har jag varit. För lite sömn, mycket att göra, en lång fredag på jobbet, mycket som händer. Nästa vecka jobbar jag en dag, en enda dag och det blir nog bra. Igår drack jag vatten och läsk hela kvällen,flera liter tror jag. Har det någonsin varit så varmt här så många dagar i rad. Nästa vecka åker jag till mina föräldrar och då hoppas jag på lite mindre värme. Jag funkar så dåligt i sån här värme och då måste jag ju ta så mycket ansvar.

Den här helgen är helkonstig med halva familjen nästan på annat håll. Min femtonåring lever sitt eget liv just nu. Svårt, svårt att förstå att så här är det nu.

2 kommentarer:

FruG sa...

Håller med dig om att det är svårt att förstå när barnen blir stora! Det gick så fort! Vår 15-åring har mycket av sitt sociala på datorn! Hör hur han skrattar och pratar med sina vänner (både sådana han känner IRL och andra). Igår var han på middag med sin klass och jag blev så glad när han ringde och meddelade när han tänkte komma hem. När han väl kom hem slängde han sig ner i soffan och berättade om kvällen - kändes bra att jag fick vara med på ett hörn! Kram!

Maria sa...

Hej
Vår son sitter också vid datorn och skrattar och pratar. Min son hade också middag häromdagen och sen for dom till en sjö innan dom kom hem halv ett. Så skönt att du får veta så mycket. Min son vill inte berätta, men än så länge så kommer han i tid och är bra, för det mesta, att svara i telefon och på SMS. Ja åren går fort. Vemodigt och roligt! Kram