måndag 2 december 2013

Fint som jag har och fint som jag vill ha

Har glömt hur fint det är med stickat. Har drömt mig bort på Yll och tylls hemsida. Titta vilka fina grejer det finns och då är det här bara ett urval. Alldeles extra kär är jag i den översta tröjklänningen. Helt bedårande. Tänk Majken och Ester i den. Så sött. 

Sen råkade jag se det här luciatåget i någon tidning som jag har fått av mina fastrar. Dyra som bara den är dom. Jag tycker så mycket om dom. Men när jag var ung och fick dom fattade jag inte hur fina dom var. Tur att jag inte gav bort dom. Jag fick en varje jul. 





1 kommentar:

FruG sa...

Jättefina saker! De där orangea vantarna skulle jag gärna sticka! Luciatåget är också superfint! Tyckte också att de var väldigt fula när jag var yngre men har helt ändrat mig... Ha en trevlig söndag"