lördag 6 september 2014

Godisminnen

Äter pappas favoritgodisar, Marianne (och man måste uttala e:et på slutet). Och lyssnar på Jacques Brel. Han gillade också engelsk konfekt, alltså pappa. Men det kan jag bara inte med. Annars var han inte mycket för sötsaker.

Vi har goda äpplen i år. Och jag tycker att mina barn verkar må bra just nu. Jag försöker vila i det, men är orolig i magen och har fått eksem vid ögat. Fantasin skenar som X2000. Så att det liksom alltid finns något som får marken att gunga lite lagom läskigt. 

Jag städar också, men hittar kläder som jag vill sälja så då tar det tid. Att göra annonser. Men Majken och Esters fönster är så fint för jag tvättade det i morse. Jacques Brel hade jag ju glömt. Förritiden sprang jag ofta på badhuset med honom i öronen. Så himla bra. Igår fick Majken en sjömanströja. Hon älskade den.

Inga kommentarer: