söndag 28 december 2008

Skidpremiär

Jag kan ju också säga att jag åkte längdskidor med min dotter, skiddrottningen i familjen, igår. Vi åkte 5.4 km och nu vet jag lite grann hur det känns med foglossning även om jag inte haft det. Men jag tror kanske att jag skulle få det om jag varje dag tog en skidtur med dottern. Ett varv till sa hon hela tiden.

Och hela familjen såg Mitt liv som hund och jag hade glömt hur sorglig den också var. Ögonen sved efteråt. Och nu vet barnen en massa om hunden Lajka.

2 kommentarer:

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej!
Hoppas att ni har haft en mysig jul. Det lät så iallafall i det förra inlägget.
Vad härligt med en skidtur. Jag har latat till mig på den fronten men får nog ta mig i kragen.
Jag fick en sak för ett tag sen som jag mer än gärna skulle vilja dela med mig till dig, för du är helt klart värd den. Hämta hos mig om du vill. Ha en bra dag. Kram C

Maria sa...

Hej Maria!
ALltid roligt att kika in till dig och läsa lite om hur ni har det. Vi har det lugnt. Idag ska jag och de två äldsta gå på bio. Jullovslyx!!