tisdag 30 december 2008

Tidigt ute

Vi var på mellandagsrea igår och kom hem med tre rullar julpapper. Det var ju så mycket folk och jag fick trötthetsanfall. Egentligen skulle vi bara på bibblan med ett gäng försenade böcker så det kanske var därför vi fyndade dom tre rullarna och sedan nöjda begav oss hemåt igen.

Fick lite föräldratidningar av grannen, en innehöll artikel om en familj som väntade sitt tredje tvillingpar på kanske 5 år, eller liknande. Hon var i vecka 30, pigg och brydde sig inte om att vila för det hann hon ändå inte. Hon var inte stor heller, som jag. Så nästa gång jag ska ha tvillingar så kanske jag kommer att vara liten, nätt och pigg.

Igår gjorde jag morotsmarmelad och den var för god på rostademackor som min mage absolut inte tål just nu. Men jag avslutade gårdagskvällen med två och började dagen med en.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var länge sedan jag var inne hos dig nu. Hur mår du? Tvillingar, säger du? Det var inte illa! =) GRATTIS!

Kämpa på du superkvinna!

Kram,
AnnaSv - som önskar Gott Nytt År i förskott till dig och din familj

Hemma hos Bröderna Bus sa...

Hej igen!
Kul att det värmde...Jag tycker att du verkar vara en sån där riktig mysmamma. Hoppas att ni får en bra nyår. Gott Nytt År och kram på er

Maria sa...

Hej Annsv
Tack så mycket! Men nej jag är ingen superkvinna alls. Men vill ändå ha en stor familj så då får jag kämpa en hel del. gott nytt år!

hej
Jag är tyvärr ingen mysmamma heller men tack ändå för dina varma ord.
Gott nytt år!

Anonym sa...

Men Maria, i mina ögon är du VISST en superkvinna. Så det så! *s*

Kram,
AnnaSv