onsdag 31 december 2008

Ett blygsamt

Jag säger ett litet blygsamt Gott nytt år, mest för jag har svårt med alla sådana där fraser. Glömmer bort att säga dom vid rätt tillfälle och är inte så bra alls på att fira. Vill hellre lägga mig tidigt och inte alls vänta till 12 och jag gillar inte raketer så värst.

Och det viktigaste idag, tycker barnen, är att vi ska äta godis igen för nu har dom haft ett långt uppehåll på två, tre dagar.

Och så skulle jag vilja sammanfatta det här året, fast en annan dag. Om jag orkar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt iallafall!

Maria sa...

Önskar er ett Gott nytt 2009. Jag gillar att fira och ska strax börja förbereda god mat. Gillar också raketer just idag, men ingen annan dag...

Anonym sa...

Gott slut och gott nytt 2009!
Vi firar hemma med en annan familj, det blir ganska stillsamt. Vår hund är jätterädd för smällare och raketer så när tolvslaget närmar sig sitter jag med henne i ett mörkt rum och lyssnar på musik...

Kram/Susanne M