torsdag 1 januari 2009

Nyårsdag

Jag var uppe till tolv igår, till och med till ett, men sista timmarna var ren plåga. Tillslut var hela huset mörkt och jag gick på toa för hundrade gången eftersom jag är kissnödig hela tiden. Jag satt ensam i mörkret på toan och det var vackert med bara lite ljust sken genom fönstret och jag tänkte att egentligen är jag en ensamvarg. Så började jag fnissa för jag ska ju ha två barn till och vi är redan 6 stycken i familjen + två stora katter och fyra pyttesmå. Ensamvarg för jag vara någon annan gång.

Jag var nog helt enkelt jätte trött. Men nu är jag och yngsta dottern uppe sedan någon timme tillbaka och min man började jobba vid nio och har jour till sju i kväll. Det kommer att bli en lång, trött dag idag, med minimalt med matlagning hoppas jag efter gårdagens rejäla måltid.

1 kommentar:

Anonym sa...

God fortsättning på 2009!

Kram,
AnnaSv