lördag 15 maj 2010

Varmt så in i norden

Jag är helt galet svettig och galet trött och huvudet dunkar. Hur kunde jag springa i den här värmen? Värme, värme, värme. Hela tiden överallt. Vårat hus är jätte kallt på vintern och jätte varmt på sommaren. 50- tals hus kanske är så. Vad vet jag. Jag kan ju så lite om saker och ting. Jag kan till exempel nästan ingen geografi. Kan inte lära mig hur en kompass fungerar. Kan inte väderstreck. Det är så mycket jag inte kan. Vill inte spela trivial vad det nu heter. Men sen kan ju jag sånt som ingen annan tycker man behöver kunna, inte ens jag själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan karta och kompass så det löser vi. Du är bäst!

Svar till "I'm your man"

Anonym sa...

Jo, du kan så in i nordens mycket, om böcker, om empati, om prickiga saker, om barn, om rädslor, om ... och rolig är du också. Kram / E

Maria sa...

Hej anonym
Ja jag vet hur det kan bli.

Hej
Tack E. Blir tårögd. Faktiskt. Kramar